
Po nałożeniu domowej kwarantanny na jednego z pracowników Urzędu Miejskiego w Raciążu, burmistrz Mariusz Godlewski podjął decyzję o ograniczeniach w pracy urzędu.
Poniżej komunikat w tej sprawie:
Burmistrz Miasta Raciąż informuje, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym oraz zaleceniami sanitarnymi przyjęto następujące zmiany w sposobie działania Urzędu:
1. Od poniedziałku 6 lipca 2020 r. do odwołania pracownicy Urzędu Miejskiego w Raciążu oraz Urzędu Stanu Cywilnego w Raciążu nie będą przyjmować interesantów bez wcześniejszego telefonicznego lub mailowego zgłoszenia sprawy. Najpierw należy skontaktować się z sekretariatem pod nr (23) 679 11 63 w godzinach 7.30-15.30 lub mailem na adres sekretariat@miastoraciaz.pl i przedstawić sprawę. Pracownik Urzędu dokona oceny ważności i pilności sprawy, a następnie zaproponuje spotkanie lub inny sposób załatwienia sprawy. Opisany sposób działania związany jest z uniknięciem gromadzenia się w tym samym czasie wielu osób w urzędzie.
2. Kasa urzędu będzie nieczynna. Wszelkich wpłat prosimy dokonywać elektronicznie lub przelewami. Numery kont są indywidualne dla każdego z Państwa i znajdują się na decyzjach podatkowych, na fakturach oraz na informacjach o wymiarze odpłaty za odpady. Ogólne numery kont innych opłat dostępne są na stronie internetowej urzędu www.miastoraciaz.pl Online można dokonywać płatności poprzez platformę PLIP.
Wpłaty dokonywane w Banku Spółdzielczym w Raciążu są zwolnione z opłat.
3. W Urzędzie Stanu Cywilnego załatwiane będę jedynie sprawy najpilniejsze sprawy, w szczególności wydawanie aktów zgonu.
foto: archiwum
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie