Reklama

Nie będzie bezpośredniej obsługi klientów w wydziale komunikacji!

Jak informuje płońskie starostwo - od piątku, 13 marca do odwołania, ulegają zmianie zasady funkcjonowania Wydziału Komunikacji i Transportu polegające na: zawieszeniu bezpośredniej obsługi interesanta i funkcjonowania systemu kolejkowego w tym wizyt zarezerwowanych internetowo.

Poniżej komunikat płońskiego starostwa:

„Wszelkie wnioski wraz z załącznikami składane mogą być wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39, drogą pocztową oraz środkami komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem profilu zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego;

Informacje w sprawach z zakresu Wydziału udzielane będą wyłącznie drogą telefoniczną lub elektroniczną;

Odbiór dokumentów możliwy będzie po telefonicznym ustaleniu terminu i godziny;

Wnioski dostępne są na stronie internetowej www.powiat-plonski.pl w zakładce Poradnik Interesanta.

Informacje będą udzielane po numerami telefonu:

23 662-77-64 wew. 115– rejestracja pojazdów

23 662-77-64 wew. 118 – wyrejestrowanie, zbycie, odbiór dowodu stałego

23 662-77-64 wew. 127 lub wew. 123 – prawa jazdy

23 662-77-64 wew. 132 – transport, stacje kontroli pojazdów, ośrodki szkolenia kierowców

UWAGA

Zaistniałą sytuację epidemiologiczną należy traktować jako siłę wyższą w rozumieniu art.189e KPA, zgodnie z którym w przypadku, gdy do naruszenia prawa doszło wskutek działania siły wyższej, strona nie podlega ukaraniu - co należy uwzględnić przy wymierzaniu kar z art. 140mb Prawa o ruchu drogowym”.

foto: archiwum

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo plonszczak.pl




Reklama
Wróć do