
W związku z trudną sytuacją epidemiczną uprzejmie informuję, iż od 1 marca przed zgłoszeniem się do Urzędu Miejskiego w Płońsku należy telefonicznie bądź poprzez email umówić swoją wizytę - czytamy na wstępie komunikatu ratusza.
Poniżej pełna treść komunikatu podpisanego przez sekretarza miasta Andrzeja Boguckiego.
Szanowni Państwo,
W związku z trudną sytuacją epidemiczną uprzejmie informuję, iż od 01.03.2021 r. przed zgłoszeniem się do Urzędu Miejskiego w Płońsku należy telefonicznie bądź poprzez email umówić swoją wizytę.
Umówienie wizyty z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej – telefon 23 663 13 36 bądź poprzez email – m.banasiak@plonsk.pl.
W holu Urzędu będzie znajdował się Tymczasowy Punkt Obsługi Klienta Wydziału Spraw Obywatelskich i Działalności Gospodarczej.
W punkcie powinna znajdować się jedna osoba obsługiwana.
Na umówioną wizytę bardzo proszę zgłaszać się o umówionej godzinie.
Wszystkie osoby wchodzące do Punktu Obsługi prosimy o założenie maseczki na usta i nos oraz zdezynfekowanie rąk.
UWAGA:
WNIOSEK O DOWÓD OSOBISTY, ZGŁOSZENIE UTRATY/USZKODZENIA DOWODU OSOBISTEGO, WNIOSEK (CEIDG), WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z REJESTRU PESEL, REJESTRU DOWODÓW OSOBISTYCH MOŻNA SKŁADAĆ DO DOWOLNEGO URZĘDU MIASTA/GMINY NA TERENIE KRAJU.
Na stronie Urzędu Miejskiego, w zakładce „Profil zaufany-usługi” znajdą się dla Państwa ważne komunikaty dot. poszczególnych usług (np. wydanie dowodu osobistego, obowiązek meldunkowy, utrata/uszkodzenie dowodu osobistego), które można dokonać drogą elektroniczną za pomocą profilu zaufanego.
Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby w zaistniałej sytuacji zachować ciągłość pracy, a co za tym idzie realizować najpilniejsze sprawy mieszkańców Miasta Płońsk.
Za utrudnienia PRZEPRASZAMY. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie