Reklama

Powstał nowy wydział w płońskim ratuszu

Z początkiem lutego w płońskim ratuszu powstał wydział utrzymania miasta, który działa również poza godzinami pracy urzędu.

Jak informuje ratusz - zadaniem nowego wydziału jest podejmowanie działań związanych z funkcjonowaniem miasta - przede wszystkim jeśli chodzi o porządek i czystość oraz awarie, także w godzinach popołudniowych, w ciągu nocy i w dni wolne od pracy. W zakres zadań wydziału wchodzi m.in. utrzymanie targowisk, płatnej strefy parkowania czy mini zoo.

Dyrektorem wydziału utrzymania miasta jest Rafał Jerzak. Do wydziału można zgłaszać pilne problemy związane z czystością, oświetleniem lub awariami na terenie miasta.

Dane kontaktowe:

Wydział utrzymania miasta - tel. 23 661 75 82; 23 663 13 60.

Dyrektor Rafał Jerzak - tel. 694 426 146 (również wiadomości sms), WhatsApp, email: r.jerzak@plonsk.pl

Beata Szcześniewska inspektor, tel. służbowe w godzinach pracy urzędu.

Edyta Dzierzbińska - tel. 600 443 278, email: e.dzierzbinska@plonsk.pl - porządek na terenie miasta.

Radosław Możdżonek - tel. 665 056 991, email: r.mozdzonek@plonsk.pl, strefa płatnego parkowania i płatne niestrzeżone parkingi. (ko); foto: archiwum

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo plonszczak.pl




Reklama
Wróć do