
Z początkiem lutego w płońskim ratuszu powstał wydział utrzymania miasta, który działa również poza godzinami pracy urzędu.
Jak informuje ratusz - zadaniem nowego wydziału jest podejmowanie działań związanych z funkcjonowaniem miasta - przede wszystkim jeśli chodzi o porządek i czystość oraz awarie, także w godzinach popołudniowych, w ciągu nocy i w dni wolne od pracy. W zakres zadań wydziału wchodzi m.in. utrzymanie targowisk, płatnej strefy parkowania czy mini zoo.
Dyrektorem wydziału utrzymania miasta jest Rafał Jerzak. Do wydziału można zgłaszać pilne problemy związane z czystością, oświetleniem lub awariami na terenie miasta.
Dane kontaktowe:
Wydział utrzymania miasta - tel. 23 661 75 82; 23 663 13 60.
Dyrektor Rafał Jerzak - tel. 694 426 146 (również wiadomości sms), WhatsApp, email: r.jerzak@plonsk.pl
Beata Szcześniewska inspektor, tel. służbowe w godzinach pracy urzędu.
Edyta Dzierzbińska - tel. 600 443 278, email: e.dzierzbinska@plonsk.pl - porządek na terenie miasta.
Radosław Możdżonek - tel. 665 056 991, email: r.mozdzonek@plonsk.pl, strefa płatnego parkowania i płatne niestrzeżone parkingi. (ko); foto: archiwum
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie