
Chociaż na pierwszy rzut oka mechanika działania wyszukiwarki Google jest skomplikowana, to wystarczy zaledwie opanować podstawy funkcjonowania tego narzędzia, aby przekonać się o sporej sile marketingowego przekazu usługi dostarczanej przez amerykańskiego giganta. W tym artykule skupimy się na technicznej stronie Google. Podpowiemy jak pracuje algorytm oraz dlaczego słowa kluczowe okazują się być... kluczowe w walce o względy potencjalnego Klienta. Zapraszamy!
Fundamentem pozycjonowania stron i pracy wyszukiwarki są słowa kluczowe
Na pierwszy ogień pójdą słowa kluczowe, czyli element, bez którego nie można mówić o skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych. Takie frazy stanowią odpowiedź na pytania zadawane przez użytkowników sieci w oknie wyszukiwarki Google. Przeważnie internauta sam używa poszczególnych haseł, co tylko zwiększa szansę na skuteczne dopasowanie wyników pod konkretne oczekiwania. Selekcją słów kluczowych zajmuje się profesjonalna agencja SEO. Jedną z nich będzie firma Afterweb z Wrocławia. Wybierz odpowiedni pakiet usługi, a następnie zapoznaj się z propozycjami przedstawionymi przez specjalistów. Frazy mogą być ogólnopolskie – jako przykład posłuży termin "męski salon fryzjerski" lub regionalne – "męski salon fryzjerski Lublin". W tym drugim przypadku mowa o lokalizacji, która coraz częściej samoczynnie używana jest przez wyszukiwarkę Google. Mówi się, że frazy charakterystyczne dla wybranych branż stanowią prawdziwy fundament walki o czołowe lokaty zestawienia. Bez nich pozycjonowanie stron z całą pewnością nie mogłoby się cieszyć ogromną skutecznością w zdobywaniu nowych Klientów.
Pozycjonując stronę musisz żyć w zgodzie z algorytmem i samymi użytkownikami sieci
Samo działanie wyszukiwarki po części zostało wyjaśnione wyżej. Warto jednak dodać, że za ustalanie listy rankingowej odpowiedzialna jest sztuczna inteligencja, algorytm analizujący stronę pod względem nie tylko fraz kluczowych, ale również i wielu innych czynników. Zdecydowana większość z nich pozostaje owiana pilnie strzeżoną przez Google tajemnicą. Wiadomo jednak, że robot uwielbia jakościowe odnośniki prowadzące do konkretnej strony. Po kilku najnowszych aktualizacjach wiadomo już, że linkowanie zewnętrzne nie powinno już opierać się o masowe zdobywanie odsyłaczy. Pod uwagę brana jest także treść, a dokładnie sposób jej budowy oraz unikanie tzw. preclowania, które w pozycjonowaniu stron jeszcze kilka lat temu cieszyło się ogromną popularnością. Jeżeli dany portal przestrzega ogólnodostępnych zasad White Hat SEO, sztuczna inteligencja zaprogramowana przez giganta ze Stanów Zjednoczonych z pewnością pozytywnie oceni taką propozycję. Co ważne, opiekować należy się nie tylko materiałami umieszczanymi na zewnątrz, ale również tymi wewnętrznymi. Poprawiony współczynnik UX czy chociażby modernizacja menu głównego i linków są dzisiaj absolutnymi podstawami reklamy w sieci.
"Źródło: afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/lublin/ "
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie