Reklama

Zmiana w regulaminie płońskiego ratusza

15/09/2014 08:11
Dwa referaty = wydział
Zmienił się regulamin organizacyjny płońskiego ratusza. Z połączenia dwóch referatów i wydziału powstał nowy wydział administracji i zamówień publicznych.

- Następuje połączenie wydziału administracji z referatem zamówień publicznych i referatem spraw lokalowych (nadzór merytoryczny nadal pełni zastępca burmistrza) - informuje w odpowiedzi na nasze zapytanie rzecznik prasowy ratusza, Filip Przedpełski. - Obecnie wydział ten będzie nosił nazwę - wydział administracji i zamówień publicznych. Zmian dokonano w celu usprawnienia procesów związanych z zarządzaniem procedurami udzielania zamówień publicznych i w związku z ustaleniem skutecznego zastępstwa za sekretarza w czasie urlopu macierzyńskiego. W związku ze zmianami regulaminu nie przewidujemy zwiększenia ani zmniejszenia zatrudnienia.

Nowy regulamin obowiązuje od 3 września.

Dyrektorem nowo powstałego wydziału jest Jolanta Szczygieł - dotychczas kierownik referatu zamówień publicznych - zastępcą dyrektora Iwona Kmieć, dotychczas dyrektor wydziału administracyjnego.

Katarzyna Olszewska
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo plonszczak.pl




Reklama
Wróć do