Dwa referaty = wydział
Zmienił się regulamin organizacyjny płońskiego ratusza. Z połączenia dwóch referatów i wydziału powstał nowy wydział administracji i zamówień publicznych.
- Następuje połączenie wydziału administracji z referatem zamówień publicznych i referatem spraw lokalowych (nadzór merytoryczny nadal pełni zastępca burmistrza) - informuje w odpowiedzi na nasze zapytanie rzecznik prasowy ratusza, Filip Przedpełski. - Obecnie wydział ten będzie nosił nazwę - wydział administracji i zamówień publicznych. Zmian dokonano w celu usprawnienia procesów związanych z zarządzaniem procedurami udzielania zamówień publicznych i w związku z ustaleniem skutecznego zastępstwa za sekretarza w czasie urlopu macierzyńskiego. W związku ze zmianami regulaminu nie przewidujemy zwiększenia ani zmniejszenia zatrudnienia.
Nowy regulamin obowiązuje od 3 września.
Dyrektorem nowo powstałego wydziału jest Jolanta Szczygieł - dotychczas kierownik referatu zamówień publicznych - zastępcą dyrektora Iwona Kmieć, dotychczas dyrektor wydziału administracyjnego.
Katarzyna Olszewska
Komentarze opinie