Reklama

Internetowe zakupy to już codzienność. Niosą jedna ryzyko oszustw, o czym przekonała się 58-letnia mieszkanka powiatu płońskiego. Kobieta chcąc kupić kożuch, straciła pieniądze.  

- Jakiś czas temu 58-letnia mieszkanka pow. płońskiego trafiła na stronę sklepu internetowego oferującego odzież skórzaną – informuje rzecznik prasowy KPP w Płońsku, kom. Kinga Drężek – Zmysłowska. - Kobiecie wyjątkowo spodobał się jeden z kożuchów i postanowiła go kupić. Założyła konto klienta, złożyła zamówienie i dokonała przelewu na wskazany na stronie numer rachunku – kwota wyniosła aż 2,5 tysiąca złotych. Pieniądze szybko wróciły na jej rachunek, gdyż konto odbiorcy zostało zamknięte. Zdziwiona tą sytuacją 58-latka, napisała maila do sklepu, prosząc o wyjaśnienia. W odpowiedzi otrzymała dane nowego rachunku bankowego, na który ponownie wpłaciła pieniądze. Sprzedawca zapewnił, że przesyłka zostanie wysłana natychmiast kurierem. Niestety, od momentu drugiego przelewu kontakt ze sprzedawcą się urwał. Kożuch nie został wysłany, sklep przestał odpowiadać na wiadomości, a założone przez kobietę konto użytkownika zablokowano. Pieniądze zniknęły, a 58-latka zorientowała się, że padła ofiarą oszustwa. (ko); foto: archiwum

Aktualizacja: 05/12/2024 18:52
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo plonszczak.pl




Reklama
Wróć do