Reklama

Call center – jaki fotel biurowy sprawdzi się w takich miejscach?

Jedno krzesło, wielu użytkowników

Jak wygląda charakterystyczny design biurowy takich foteli na przykładzie call center? Cechą wspólną jest gwarancja komfortu, która musi być stała w odniesieniu do wielu różnych osób. W biurach tego typu bowiem z jednego fotela może korzystać więcej niż jedna osoba. Każdy pracownik ma z kolei swoje własne potrzeby i wymagania, dlatego krzesło powinno być uniwersalne: z mechanizmami umożliwiającymi ustawienie go w odpowiedniej pozycji. Ze względu na charakter call center, czyli konieczność umeblowania wielu stanowisk pracy, właściciele firmy często idą na łatwiznę i w ramach oszczędności kupują najbardziej podstawowe fotele. Takie działanie szybko przynosi negatywne efekty: pracownicy siedząc na niewygodnych krzesłach szybciej się męczą, wypalają oraz ulegają kontuzjom kręgosłupa. Obniżeniu ulega ich efektywność, co przekłada się na straty firmy.

Maksymalna funkcjonalność

Dlatego zamiast oszczędzać na fotelach biurowych, lepiej zainwestować już na samym początku w modele ergonomiczne, wygodne i bezpieczne. Takie fotele biurowe pozwolą pracownikowi lepiej czuć się w pracy, utrzymają jego efektywność na wysokim poziomie, a nawet w niektórych przypadkach mogą ją zwiększyć. Przy wyborze fotela do call center warto zwrócić uwagę na jego funkcjonalność. To już nie czasy, gdy wrażenie robiły jezdne kółka albo obniżane siedzisko. Obecnie profesjonalne krzesło biurowe z oferty www.ajprodukty.pl/meble-biurowe/krzesla-biurowe/6205400.wf

to przede wszystkim funkcjonalność objawiająca się w uniwersalności i elastyczności jego zastosowania. Fotel powinien pasować do każdego użytkownika, a wbudowane w konstrukcję mechanizmy regulacyjne muszą umożliwiać ustawienie mebla na odpowiedniej pozycji, wysokości i o odpowiednim kącie nachylenia oparcia. Zaleca się też, aby wyposażone były w komfortowe zagłówki do podtrzymywania głowy a także poręczne podłokietniki.

Praktyczność zamiast wyglądu?

Wyróżnikiem dla foteli biurowych używanych w call center jest mniejsze przywiązanie do ich estetycznego wyglądu. Krzesła nie muszą się prezentować elegancko czy pasować wizualnie do brandingu i designu firmy pod względem kolorów czy odcieni. Zamiast tego warto postawić na ich praktyczność i funkcjonalność, skupiając się na zapewnieniu pracownikom jak najlepszego i najwyższego komfortu podczas wielogodzinnego siedzenia przy biurku. Oczywiście fakt, że fotele te nie muszą wygrywać konkursów miss piękności w branży meblarskiej, nie oznacza, że można wyposażyć takie biura w obdrapane i stare krzesła. Chociaż wygląd i estetyka schodzą na dalszy plan, to nadal pracownicy zasługują na to, aby pracować w odpowiednich warunkach. W tym takich, które psychicznie nastrajają ich pozytywnie do pracy – a właśnie za to odpowiadają między innymi dobrej jakości meble.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo plonszczak.pl




Reklama
Wróć do