
Dostawa, instalacja, wdrożenie oraz serwis eksploatacyjny nowych urządzeń i oprogramowania do zintegrowanego systemu obsługi transportu publicznego. Na takie zadania podpisano w poniedziałek (8 lutego) umowę z wykonawcą w płońskim ratuszu.
Zadanie przewiduje dostawę i zamontowanie na terenie Płońska 15 tablic informacji zawierających moduł transmisyjny do dynamicznego rozkładu jazdy, podłączenie urządzeń do autobusów, a także implementację i konfigurację systemu. W ramach zadania przeszkolony zostanie personel.
Stworzony będzie serwis www oraz mobilna aplikacja dla systemów Android i iOS dla pasażerów.
Wykonawcą dostawy jest wyłoniona w przetargu firma Pixel z Bydgoszczy. Cena oferty to 710.890,80 zł.
Umowę w tej sprawie podpisano w poniedziałek, 8 lutego. Miasto reprezentowali zastępca burmistrza Płońska Liliana Kraśniewska i sekretarz miasta Andrzej Bogucki, firmę Pixel - Michał Cyrankowski wiceprezes zarządu i Dariusz Witkowicz - dyrektor sprzedaży.
foto: zbiory UM Płońsk
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie